.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: باید کاملا مراقب بود

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:بايد از روحيه ترد، حذف، فحاشي و بدنامي كه سمي مهلك در داخل كشور است پرهيز شود.

آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني، در ابتداي جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام تجليل و قدرداني خود و اعضاي مجمع از حضور حماسي و پرشور مردم سراسر كشور در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن، اين حضور را داراي پيامي بسيار جدي و رسا براي دشمنان دانست و گفت: مردم فهيم ايران بسيار حماسي و معنادار در اين مراسم شركت كردند و نشان دادند كه نظام اسلامي همواره با اتكاء و برخورداري از قدرت مردم، امور را اداره و مشكلات را مرتفع كرده است و يك بار ديگر هم مردم با همه سلايق وحدت ملي را نمايش دادند.

وي با اشاره به تحركات منفي اخير استكبار و كشورهاي غربي عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: انتظار مي‌رفت پس از اين حضور پرشور و حماسي مردم در حمايت از نظام اسلامي، دشمنان خارجي درك مي‌كردند كه ماجراجويي در ايران آسان نيست و نمي‌توان با اين نظام اسلامي با اين پشتوانه قوي مردمي، برخورد خصمانه و مغرضانه كرد. آنها به جاي اينكه اشتباهات بي‌شمار گذشته خود را جبران كنند متاسفانه در روزهاي اخير صفحات سياه ديگري در تاريخ عناد و دشمني خود با جمهوري اسلامي ايران ثبت مي‌كنند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به تهمت‌هاي واهي كه به جمهوري اسلامي ايران وارد مي‌شود و گزارش اخير مدير جديد آژانس انرژي هسته‌اي گفت: كاملا مشخص است كه بخشي از اين گزارش به صورت سفارشي و تحت تاثير عوامل خارج از آژانس تهيه شده و نمي‌تواند برآمده از موضع يك مركز بين‌المللي مستقل باشد.

وي با محكوميت شديد شانتاژهاي تبليغتي و جنگ رواني اخير آمريكا و عمده كشورهاي غربي در مورد استفاده صلح‌آميز ايران از انرژي هسته‌اي گفت: اين حجم تهديد و القائات سياسي مغرضانه كه به دنبال دستيابي به اجماع عليه ايران هستند تاكنون بي‌سابقه بوده است و آنها مطمئن باشند كه راه به جايي نبرده و نخواهند برد.

هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: به همين دليل بايد در داخل كاملا مراقب بود كه چه در گفتار و چه در عمل سنجيده برخورد شود و بيدار و هوشيار باشيم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد:بايد از پيام حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن براي ايجاد وحدت و انسجام داخلي استفاده كنيم و از روحيه ترد، حذف، فحاشي و بدنامي كه سمي مهلك در داخل كشور است پرهيز و حول محورهاي وحدت و مشتركات و رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب در جامعه، رسانه‌هاي رسمي به‌ويژه رسانه ملي تاكيد شود.

وي حفظ و تقويت وحدت، همدلي و يكپارچگي در كشور را براي رفع مشكلات داخلي و مقابله با تهديدات و ماجراجويي‌هاي كشورهاي خارجي از ضرورت‌ها و اهم امور ذكر كرد و گفت: هرگونه حركتي كه مخدوش كننده يكپارچگي و اعتماد مردم باشد محكوم بوده و بايد مورد مذمت دلسوزان انقلاب اسلامي قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.